نسل جدید E کلاس کوپه

0
(0)

پس‌ازاینکه تصاویر بدون پوششی از نسل جدید E کلاس کوپه منتشر شد، این بار تصاویر و فیلم‌های جاسوسی از نسخهٔ کابریوی این خودرو انتشاریافته است. E کلاس کابریو چهارمین عضو خانوادهٔ نسل جدید E کلاس خواهد بود (البته اگر نسخهٔ کشیدهٔ E کلاس که مخصوص بازار چین ساخته‌شده است را به‌حساب نیاوریم). نسخه‌های سدان و استیشن E کلاس که معرفی‌شده‌اند، نسخهٔ کوپه نیز به‌زودی رونمایی خواهد شد و پس‌ازآن نسخهٔ کابریو با سقف جمع‌شو نرم که در رنگ‌های مختلفی قابل سفارش خواهد بود معرفی می‌شود.

 Mersedes Benz E Class Coupe 546x307 نسل جدید E کلاس کوپه

داخل خودرو با نسخه‌های سدان و استیشن E کلاس یکسان خواهد بود با این تفاوت که صندلی عقب که در سدان و استیشن ظرفیت سه سرنشین را دارد در کوپه و کابریو دونفره خواهد بود. در زیر کاپوتِ نمونه‌های کوپه و کابریو نیز شاهد موتورهای جدیدی نخواهیم بود چراکه هر دو مدل با همان موتورهای 4 و 6 سیلندر مدل‌های سدان و استیشن عرضه خواهند شد.

Mersedes Benz E Class 546x307 نسل جدید E کلاس کوپه

قدرتمندترین نمونهٔ E کلاس کابریو نیز همان مدل E63 AMG خواهد بود که از یک نیروگاه 4 لیتری V8 توئین توربو استفاده می‌کند. این پیشرانه در دو سطح قدرت 570 اسب بخار در نسخهٔ استاندارد و 610 اسب بخار در نسخهٔ S عرضه خواهد شد و نیروی خود را نیز از طریق یک گیربکس 9 سرعتهٔ اتوماتیک انتقال می‌دهد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز