مرسدس بنز کلاس c 2015

0
(0)

نسل بعدی مرسدس بنز c کلاس در حالی که با پانل‌هایی، جلو و عقب آن پوشیده شده بود توسط جاسوسان در آلمان شکار شد. با دقت در تصاویر می‌توان دریافت که طراحی نسل پنجم این کلاس تحت تأثیر بنز کلاس S جدید و همچنین کلاس A جدید بوده است.

Mercedes Benz C Class 4 500x316 مرسدس بنز کلاس c 2015

جالب توجه ترین تغییرات در این مدل طراحی جلو پنجره مشبک جدید، چراغ‌های جلو و عقب خودرو و قوس‌های کناری درب‌های عقب و جلو خودرو می‌باشد. همچنین این مدل نسبت به نسل قبل خود کمی بزرگ‌تر خواهد شد که اندازه های جدید این خودرو بر اساس مرسدس بنز CLA خواهد بود.

موتورهای چهار، شش و هشت سیلندر درون قلب این خودرو قرار می گیرند و معماری پلت فرم آن برای تبدیل به کوپه، واگن و کانورتیبل منعطف می باشد. انتقال قدرت با گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک به دیفرانسیل عقب و یا دو دیفرانسیل خواهد بود و خوشبختانه روی این مدل خبری از دیفرانسیل جلو شنیده نمی شود.

Mercedes Benz C Class 8 500x292 مرسدس بنز کلاس c 2015

این خودرو در ماه ژانویه سال بعد در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی خواهد شد و در نیمه دوم سال 2014 به بازار خواهد آمد. این در حالی است که خودروهایی چون آئودی A4، BMW سری 3، لکسس IS رقبای این خودرو خواهند بود. همچنین مدل‌های استیشن، کوپه و کانورتیبل آن در سال 2015 و 2016 معرفی و به بازار عرضه خواهند شد. برآورد قیمت این خودرو نشان می دهد که با قیمت پایه 39 هزار دلاری نسبت به قیمت 30 هزار دلاری CLA گرانتر خواهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز