فیس لیفت مرسدس بنز S کلاس

0
(0)

نسل جدید مرسدس بنز S کلاس با کد W222 در سال 2013 معرفی شد و تاکنون بدون هیچ تغییری در حال تولید بوده است؛ اما اخیراً نمونه‌های اولیه‌ای با پوشش حداقلی از فیس لیفت این خودرو رؤیت شده است؛ البته این لزوماً بدین معنا نیست که مرسدس بنز تغییرات زیادی را در سدان پرچم‌دار خود اعمال کرده باشد؛ زیرا آن‌گونه که از تصاویر مشخص است، در این فیس لیفت تغییراتی جزئی در گرافیک داخلی چراغ‌ها و همین‌طور سپرها ایجادشده است و رینگ‌های آلیاژی جدید و رنگ‌های متنوع‌تری نیز برای آن قابل سفارش خواهد بود.

Mercedes S Class 2018 03 فیس لیفت مرسدس بنز S کلاس

اگرچه تغییرات ظاهری این خودرو بسیار کم و جزئی است اما انتظار می‌رود به لیست موتورهای آن یک عضو جدید اضافه شود. این موتورِ جدید، نمونه‌ای 6 سیلندر دیزل موسوم به OM656 بوده که 340 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور دارد. S کلاس جدید با این پیشرانه برای رقابت مستقیم با ب ام و 750d XDrive به بازار خواهد آمد که مجهز به موتور جدید 3 لیتری با 4 توربوشارژ بوده و قدرتی معادل 400 اسب بخار و گشتاوری برابر با 760 نیوتن متر دارد.

از به‌روزرسانی‌های دیگر S کلاس جدید می‌توان به سیستم فرمان جدید، مجموعه‌ای از صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، آپدیت به آخرین ورژن سیستم ارتباطی-سرگرمی، آپدیت کنترلر صفحه‌نمایش لمسی و استفاده از تکنولوژی هدایت نیمه‌خودکار جدید اشاره کرد.

Mercedes S Class 2018 04 فیس لیفت مرسدس بنز S کلاس

گزارش‌ها نشان می‌دهد که S کلاس جدید در مارس 2017 (اسفند 1395) معرفی‌شده و در آگوست همان سال راهی نمایندگی‌های فروش مرسدس بنز خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز