رندری از کانسپت مرسدس-مایباخ

0
(0)

مرسدس بنز در نمایشگاه پکن امسال کانسپت غیرمتعارفی را با نام مایباخ اولتیمیت لاکچری معرفی کرده است. این خودرو شاسی‌بلندی است که از استایل سنتی این خودروها فاصله گرفته است به‌نحوی‌که ویژگی‌های یک اس‌یووی را با یک سدان ترکیب کرده است. این موضوع توسط برخی کارشناسان موردانتقاد قرار گرفته است. حال اما یک طراح در رندری نمایی سنتی را برای قسمت عقبی آن طراحی کرده است که بسیار بهتر از نمونهٔ اصلی به نظر می‌رسد. در این رندر طراحْ، قسمت عقبی سدان مانند کانسپت مایباخ اولتیمیت لاکچری به شکل سنتی درآورده و حالا این خودرو به یک اس‌یووی لوکس واقعی تبدیل شده است که می‌تواند با خودروهایی چون بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس به رقابت بپردازد.

1456 رندری از کانسپت مرسدس مایباخ

این طراح با جایگزینی نمای معمول یک اس‌یووی با نمای سدان مانند بخش عقبی اولتیمیت لاکچری، نه‌تنها استایل کلی این کانسپت را بهبود بخشیده است بلکه موجب شده خودرو پتانسیل بیشتری برای تبدیل شدن به نمونه‌ای تولیدی پیدا کند. همچنین در این رندر، رنگ بدنهٔ نقره‌ای جایگزین رنگ قرمز اصلی شده که این تغییر هم خوب از آب درآمده است.

1457 رندری از کانسپت مرسدس مایباخ

درهرحال اما خبر خوب اینکه مایباخ اولتیمیت لاکچری در حد یک کانسپت عجیب باقی خواهد ماند و مرسدس هیچ برنامه‌ای برای تولید آن ندارد؛ بنابراین اگر مایباخ قصد ساخت یک اس‌یووی را داشته باشد، این خودرو احتمالاً بر اساس مرسدس بنز GLS ساخته خواهد شد که این یعنی خوشبختانه اس‌یووی مایباخ بجای اینکه چیزی شبیه به این کانسپت باشد، از استایل سنتی یک اس‌یووی برخوردار خواهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز