آینده نامعلوم مرسدس بنز SLC

0
(0)

سال پیش خبر ناگهانی درباره احتمال خاتمه تولید مرسدس بنز SLC به گوش رسید. البته این تصمیم هنوز به‌صورت رسمی اتخاذ نشده اما به نظر می‌رسد در این لحظه هر چیزی ممکن است. حتی اگر تولید SLC در آینده متوقف شود مرسدس بنز با جای خالی در سبد محصولات خود روبرو نخواهد شد زیرا اشتوتگارتی‌ها ظاهراً به تراشیدن یک رقیب برای پورشه 718 کیمن علاقه‌مند هستند. موئرز ماه پیش به چنین خودرویی اشاره کرد و گفت اگر تولید آن تأیید شود احتمالاً کارهای توسعه‌ای بر عهده AMG خواهد بود.

1504 آینده نامعلوم مرسدس بنز SLC

اگرچه SLC با خطر بازنشسته شدن مواجه است اما برادر بزرگ آن یعنی SL همچنان نفس خواهد کشید. جایگزین این خودرو می‌تواند از حالت گرند تورر به رودستر پرفورمنس تبدیل شود؛ اما نسل جدید SL توسط بازوی پرفورمنس ستاره سه پر دنیای خودرو تولید نخواهد شد.

1505 آینده نامعلوم مرسدس بنز SLC

مدیرعامل دایملر آقای دیتر زچه در نمایشگاه خودروی ژنو درباره نسل بعدی SL سخن گفته و به این نکته اشاره داشته که یک این خودرو واقعاً جلب‌توجه خواهد کرد. جانشین این رودستر جذاب هم‌اکنون در حال توسعه بوده و در سال 2021 با تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای همچون فرمان پذیری چرخ‌های عقب عرضه خواهد شد.

1506 آینده نامعلوم مرسدس بنز SLC

احتمال بکار گرفتن تکنولوژی الکتریکی نیز در این خودرو وجود دارد زیرا تولید نسل بعدی SL تا پایان دهه میلادی آینده ادامه خواهد یافت. همچنین نسخه پرچم‌دار AMG این خودرو به احتمال زیاد از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو سود خواهد برد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز