کابین مرسدس بنز E کلاس کوپه

0
(0)

نسخه‌های پروتوتایپ کوپه و کانورتیبل مرسدس E کلاس پیش از این زیر پوششی سنگین از کاورها سوژه‌ی عکاسان شده بودند اما هم‌اکنون تصویر جدیدی از نمای داخلی این کوپه را شکار کرده‌اند.
از جمله تغییراتی که در کابین رخ داده می‌توان به دریچه‌های تهویه‌ی توربینی شکل و کنسول مرکزی پایین‌تر و اصلاح‌شده اشاره کرد که موقعیتی بهتر داشته و خودنمایی می‌کند.
این نسخه‌ی شکار شده جزو مدل‌های پایه بوده و از صفحه‌ی کیلومتر شمار آنالوگ دوتایی سود می‌برد که توسط صفحه‌ای LCD از هم جدا شده‌اند، اما مدل‌های سطح بالاتر از کنسول کاملاً دیجیتال استفاده خواهند کرد.

2017 Mercedes E Class CoupeInt3 کابین مرسدس بنز E کلاس کوپه

در این تصویر دیده نمی‌شود اما از دیگر تفاوت‌های نسخه‌ی کوپه و کانورتیبل به طرح 4 سرنشینه خودرو با صندلی‌های انفرادی عقب مربوط می‌شود.
مرسدس در بخش بیرونی اکثر روکش‌های فلزی بدنه را جدا کرده و علیرغم وجود پوشش‌های استتار کننده ما می‌توانیم خطوط جذاب بدنه‌ی این کوپه‌ی جدید را درک کنیم. درحالی‌که به نظر می‌رسد این خودرو احساسی قوی‌تر نسبت به C کلاس کوپه داشته باشد، اما E کلاس کوپه از سندرم عروسک ماتروشکا (عروسک‌های چوبی تقریباً هم‌شکل که به ترتیب اندازه درون هم قرار می‌گیرند) رنج می‌برد، بیماری‌ای که این روزها گریبان گیر صنعت خودروسازی لوکس آلمان شده است.

2017 Mercedes E Class CoupeInt4 کابین مرسدس بنز E کلاس کوپه

این کوپه از پلتفرم MRA استفاده می‌کند که در دیگر ساخته‌های مرسدس نظیر E،C و S کلاس نیز بکار رفته است.E کلاس کوپه همچنین از قوای محرکه‌ی برادر سدان خود استفاده می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به نسخه پایه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو با 241 اسب بخار قدرت و نسخه‌ی 6 سیلندر توربوشارژ دار AMG E43 با 396 اسب بخار قدرت اشاره کرد. در اروپا پیشرانه‌های دیزلی نیز در دسترس خواهند بود.

2017 Mercedes E Class CoupeInt9 کابین مرسدس بنز E کلاس کوپه

نسخه‌ی قدرتمند AMG E63 با پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 سیلندر توئین توربو و قدرت 563 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری وارد میدان خواهد شد. نسخه‌ی قوی S نیز قدرت 604 اسب بخاری و 850 نیوتون متری خواهد داشت.

بهای خودرو هنوز مشخص نشده اما در همان حدود مدل‌های قبلی خواهد بود و امیدواریم که این خودرو را در اوایل 2017 ببینیم.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیونینگ مرسدس بنز کلاس E

0 (0) مرسدس بنز کلاس E یکی از شایسته ترین خودروها برای تعریف یک سدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما