نگاهی بر مرسدس بنز GLK 2013

0
(0)

تغییرات این خودرو سبک و جزئی می باشند زیرا تنها سه سال (نیمه عمر) از تولید این نسل گذشته است. چراغها، سپرها، LED روشنایی روز، باربند سقف، و چرخها تغییر یافته اند. سپر عقب نیز با گارد محافظ یکی شده است. کیت اسپرت AMG به همراه چرخهای 17،  19 یا 20 اینچی نیز قابل سفارش می باشد.

2013 mercedes benz glk facelift نگاهی بر مرسدس بنز GLK 2013

در داخل کابین معماری اولیه حفظ شده است اما دریچه های تهویه تغییر کرده اند. کنسول وسط نیز بزرگتر شده و جای دسته دنده کمی تغییر کرده است. سیستم صوتی و تصویری آن نیز با برنامه های کاربردی تری ارتقا داده شده اند. سیستم سرگرمی با استفاده از آخرین ورژن برنامه COMAND بنز در ترکیب با صدای فراگیر هفت کاناله ساخت هارمن-کاردون با خروجی 510 وات و 12 بلندگو از ویژگیهای قابل ذکر آن می باشند.
موتور 3.5 لیتری V6 با افزایش 34 اسب بخار به قدرت و 15 پوند فوت به گشتاور تقویت شده و اکنون 302 اسب بخار و 273 پوند فوت تولید می کند. این خودرو همچنان در انواع دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل  (4Matic) ارائه می شود.

2013 mercedes benz glk interior نگاهی بر مرسدس بنز GLK 2013

برای اولین بار در ایالات متحده یک موتور دیزلی پاک چهار سیلندر 2.1 لیتری مجهز به توربوشارژر دوتایی هم با توان 190 اسب بخار هم قابل انتخاب خواهد بود (مدل GLK250 Bluetec 4Matic ) که برای مبارزه با بی ام و X3 تدارک دیده شده است. مصرف سوخت این مدل تنها 6.1 لیتر در صد کیلومتر می باشد.
هر دو مدل GLK 250 و 350  بصورت استاندارد از یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک و سیستم stop/start جدید بهره می برند که برای کاهش مصرف سوخت بهینه شده اند.
همانند آخرین نسخه از کلاس C بنز، یک سری از سیستم های اختیاری و ایمنی نیز در این خودرو بکار گرفته می شوند از جمله سیستم تشخیص خواب آلودگی راننده، سیستم کمک ترمز، رادار ضد تصادف و پیش بینی و جلوگیری از برخورد، نشان دهنده نقاط کور و غیره.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز