معرفی مرسدس CLA جدید در نمایشگاه CES؟

0
(0)

امسال واقعاً سال مرسدس بوده چراکه سبد محصولات جمع‌وجور آن کاملاً نونوار شده و در آن شاهد معرفی نسل جدید هاچبک A کلاس، اولین نسل از A کلاس سدان، مدل بازار چین A کلاس L و مینی ون جدید B کلاس بوده‌ایم. این خودروساز آلمانی سال آینده هم به طوفان خود ادامه خواهد داد چراکه به زودی ما محصول جدیدی روبرو خواهیم شد.

2256 معرفی مرسدس CLA جدید در نمایشگاه CES؟

خبرهای منتشره نشان می‌دهند نسل جدید CLA در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES 2019 لاس‌وگاس رونمایی خواهد شد. اگرچه رونمایی این خودرو در CES و نادیده گیری نمایشگاه دیترویت کمی عجیب به نظر می‌رسد اما در نظر داشته باشید که محصولات کامپکت جدید مرسدس تکنولوژی‌های زیادی با خود به همراه دارند. در واقع سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX اولین بار در ژانویه‌ی امسال و در همین رویداد CES رونمایی شد.

2257 معرفی مرسدس CLA جدید در نمایشگاه CES؟

پنجاه و دومین دوره‌ی نمایشگاه CES از هشتم ژانویه آغاز بکار خواهد کرد بنابراین احتمال رونمایی آنلاین این خودرو اندکی پیش از آغاز بکار رویداد یاد شده وجود دارد.خبرهای خوب بیشتری هم وجود دارد چراکه گفته شده مدل کاربردی‌تر CLA شوتینگ بریک چند ماه بعدتر از برادر سدان خود معرفی خواهد شد. اتوکار می‌گوید کوچک‌ترین استیشن مرسدس آماده‌ی رونمایی در نمایشگاه خودروی ژنو می‌شود.

2258 معرفی مرسدس CLA جدید در نمایشگاه CES؟

در آینده خانواده‌ی محصولات جمع‌وجور مرسدس پذیرای عضو جدید دیگری با نام GLB خواهد بود. این بچه شاسی‌بلند در نیمه دوم سال 2019 پدیدار خواهد شد و ظاهراً نسل جدید GLA هم در سال 2020 وارد میدان خواهد شد. نه تنها اکثر این خودروها با نسخه‌ی AMG 45 که قدرت بیش از 400 اسب بخار دارند وارد بازار خواهند شد بلکه نسخه‌های AMG 35 با خروجی حدود 300 اسبی هم در دسترس خواهند بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیونینگ مرسدس بنز کلاس E

0 (0) مرسدس بنز کلاس E یکی از شایسته ترین خودروها برای تعریف یک سدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما