معرفی مرسدس-مایباخ S کلاس جدید

0
(0)

مرسدس بنز برای کسانی که حتی مدل S کلاس را به‌اندازهٔ کافی لوکس و بزرگ نمی‌دانند، نسخهٔ لوکس‌تری را تحت عنوان مرسدس-مایباخ به بازار عرضه می‌کند. حال سازندهٔ آلمانی نسخهٔ جدیدی از این سدان فوق لوکس را با مدل 2019 معرفی کرده که حتی از قبل هم لوکس‌تر و مجلل‌تر شده است. مایباخ S کلاس جدید که برای اولین بار در نمایشگاه ژنو امسال به نمایش عمومی درخواهد آمد، به جلوپنجرهٔ جدید، طرح دورنگ بیرونی، مجموعهٔ جدیدی از رینگ‌ها و ویژگی‌های اضافی داخلی مجهز شده است.

1014 معرفی مرسدس مایباخ S کلاس جدید

جلوپنجرهٔ جدید این خودرو از کانسپت مرسدس-مایباخ ویژن 6 الهام گرفته شده که در تابستان سال 2016 در فستیوال پبل بیچ معرفی شد. این جلوپنجرهٔ بجای خطوط افقی، دارای خطوطی عمودی است که S کلاس مایباخ را از نمونهٔ استاندارد متمایز می‌کند. در اطراف ورودی‌های هوای داخل سپر نیز تریم فلزی کار شده که نمای لوکس‌تری به خودرو بخشیده است. طرح دورنگ بیرونی نیز در 9 ترکیب رنگ مختلف قابل سفارش است درحالی‌که رینگ‌های 20 اینچی هم به‌صورت استاندارد در سه نسخهٔ مختلف ارائه شده است. این رینگ‌ها برای اولین بار در مدل مایباخ S650 کابریولت دیده شدند.

1015 معرفی مرسدس مایباخ S کلاس جدید

در داخل نیز دو ترکیب رنگ مختلف ارائه شده که شامل قهوه‌ای و مشکی یا بژ و مشکی می‌شود. بزرگ‌ترین تفاوت بین S کلاس مایباخ و نسخهٔ استاندارد اما در نمای جانبی دیده می‌شود یعنی جایی که طول و فاصلهٔ محوری S کلاس مایباخ بیشتر از نسخهٔ معمولی است. فاصلهٔ محوری این سدان فوق لوکس آلمانی برابر با 3.36 متر بوده و طول آن هم معادل 5.46 متر است که حدود 25 سانتیمتر بیشتر از نسخهٔ کشیدهٔ S کلاس معمولی است. این طول بیشتر عمدتاً به‌منظور ایجاد فضای بیشتر برای سرنشینان عقب اعمال شده است.

1016 معرفی مرسدس مایباخ S کلاس جدید

مایباخ S کلاس در دو نسخهٔ S560 و S650 ارائه خواهد شد که اولی مجهز به یک پیشرانهٔ 4 لیتری V8 بای‌توربو با 470 اسب بخار قدرت است و دومی از یک نیروگاه 6 لیتری V12 بای‌توربو با 630 اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. مدل S560 که به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic مجهز است ظرف 4.8 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد درحالی‌که S650 که با انتقال قدرت دیفرانسیل عقب ارائه می‌شود این کار را ظرف 4.6 ثانیه انجام می‌دهد.

1017 معرفی مرسدس مایباخ S کلاس جدید

به گزارش دایملر، از سه سال پیش که S کلاس مایباخ برای اولین بار به بازار عرضه شد تاکنون بیش از 25 هزار دستگاه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است. این در حالی است که سال گذشته از هر 10 دستگاه S کلاسی که فروخته شده، یکی از نوع مایباخ بوده است. مرسدس-مایباخ S کلاس جدید از اواخر تابستان امسال در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

1018 معرفی مرسدس مایباخ S کلاس جدید

1019 معرفی مرسدس مایباخ S کلاس جدید

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیونینگ مرسدس بنز کلاس E

0 (0) مرسدس بنز کلاس E یکی از شایسته ترین خودروها برای تعریف یک سدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما