معرفی رسمی مرسدس G350 d دیزلی مدل 2019

0
(0)

به تازگی عضو جدید و پایه‌ی خانواده‌ی مرسدس G کلاس معرفی شده است. این خودرو از پیشرانه‌ی توربودیزل سود برده و G350 d نام دارد. البته این خودرو در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد و بنابراین نسخه‌ی پایه‌ی این شاسی‌بلند در آمریکا مدل G550 با قدرت 416 اسب بخار خواهد بود.

این خبر بدی برای مشتریان آمریکایی است چراکه G350 d خیلی خوب به نظر می‌رسد. بحث اصلی درباره‌ی این خودرو پیشرانه‌ی جدید است که از نوع 6 سیلندر 3 لیتری خطی بوده و قدرت 286 اسبی آن به لطف یک توربوشارژر تأمین می‌شود. موضوع مهم‌تر گشتاور 600 نیوتون متری است که دورهای 1200 تا 3200 پیشرانه در دسترس بوده و تقریباً در حد و اندازه‌های پیشرانه‌ی 8 سیلندر بای توربوی G550 می‌باشد. مرسدس می‌گوید این پیشرانه باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 7.4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 199 کیلومتر در ساعتی می‌شود.

دلیل اینکه پیشرانه‌ی موردبحث آشنا به نظر می‌رسد معرفی آن در S کلاس فیس لیفت سال قبل می‌باشد. البته این پیشرانه در شاسی‌بلند G کلاس باید وزن بیشتر و آئرودینامیک نه چندان خوب را تحمل کند اما مرسدس می‌گوید این قلب تپنده‌ی توربودیزل مصرف سوخت ترکیبی 9.6 تا 9.8 لیتری در هر صد کیلومتر را بر جای می‌گذارد. دیگر ویژگی‌های این خودرو کاملاً مشابه نسخه‌های دیگر G کلاس است. به این ترتیب یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیرو را به چرخ‌ها منتقل کرده و یک کاکپیت دیجیتال نیز در کابین وجود دارد. مرسدس اعلام کرده G350 d تجهیزات استاندارد بیشتری در مقایسه با نسل پیشین داشته و از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به متریال لوکس‌تر و آپشن های شخصی‌سازی بیشتر اشاره کرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیونینگ مرسدس بنز کلاس E

0 (0) مرسدس بنز کلاس E یکی از شایسته ترین خودروها برای تعریف یک سدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما