مرسدس S کلاس 2020، خودران تر از همیشه!

0
(0)

تکنولوژی سواری خودکار در حال تبدیل شدن به یک فاکتور کلیدی در کلاس خودروهای لوکس بوده و آئودی با معرفی نسل جدید سدان پرچم‌دار A8 که دارای سیستم رانندگی خودکار سطح 3 می‌باشد گوی سبقت را از رقبا ربوده است.

666 1024x683 مرسدس S کلاس 2020، خودران تر از همیشه!

مرسدس یکی از اولین خودروسازانی بوده که تکنولوژی سواری نیمه‌خودکار را معرفی کرده زیرا سیستم کروز کنترل تطبیقی این کمپانی بیش از یک دهه است که در بازار حضور دارد. به عنوان نتیجه مرسدس دست روی دست نمی‌گذارد تا آئودی از پیشرو بودن خود در این کلاس لذت ببرد.

667 1024x683 مرسدس S کلاس 2020، خودران تر از همیشه!

سیستم سطح 3 در مرسدس S کلاس معرفی خواهد شد و مدیر تحقیق و توسعه شرکت گفته که این یک گزینه قابل‌اعتنا برای خریداران سدان پرچم‌دار خواهد بود. هنوز سخنی درباره هزینه این سیستم به میان نیامده اما Källenius گفته این تکنولوژی قیمت مشابهی با دیگر آپشن های S کلاس خواهد داشت. این موضوع کمی مبهم است اما پکیج کمک راننده در سدان S560 هزینه 2250 دلاری داشته و شامل تجهیزاتی چون دستیار فرمان فعال، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و دستیار ترمز فعال با عملکرد ترافیکی است.

668 1024x682 مرسدس S کلاس 2020، خودران تر از همیشه!

موسسه بین‌المللی SAE سیستم خودران سطح 3 را به عنوان اتوماسیون مشروط تعریف کرده و می‌گوید خودرو باید بتواند تمامی جنبه‌های رانندگی دینامیک را انجام دهد اما راننده باید در مواقع ضروری کنترل را به دست گیرد. مرسدس همچنین در حال کار بر روی سیستم سطح 4 و 5 نیز بوده اما Källenius قبلاً گفته که این سیستم‌ها در ابتدا برای بازار تاکسی توسعه خواهد یافت زیرا در این زمان گران‌تر بوده و احتمالاً چند ده هزار دلار هزینه خواهد برد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز