مرسدس A کلاس، با چهره شکارچی!

0
(0)

پس از مشاهده تیزرهای فراوان سرانجام نسل جدید مرسدس A کلاس با ظاهری برگرفته از خودروی جذاب CLS معرفی شد. این خودرو علیرغم حضور در کلاسی متفاوت شاخصه‌های طراحی مشابهی با برادر بزرگ‌تر داشته به گونه‌ای که نمای جلوی هر دو خودرو اساساً طراحی مشترکی دارند؛ اما این به معنی مشابه بودن تمامی ویژگی‌ها نیست. مرسدس می‌گوید در آینده تمایز بیشتری بین طراحی محصولات گوناگون خود خواهد داشت.

947 1024x576 مرسدس A کلاس، با چهره شکارچی!

نمای جلوی A کلاس جدید “شکارچی” نامیده می‌شود. در این بخش شاهد آرایش تیزتر چراغ‌های جلویی که هستیم که جلوپنجره‌ای با فرم معکوس را احاطه کرده‌اند. این چهره را در اکثر محصولات باابهت مرسدس خواهیم دید. این را گوردون واگنر می‌گوید. او در مصاحبه با رسانه‌های استرالیایی گفته است که A کلاس و CLA محصولاتی هستند که بسیار به طراحی اهمیت داده‌اند. او به این نکته اشاره می‌کند که هر دو خودرو دارای یک چهره بوده و البته این موضوع تأثیر منفی روی فروش آن‌ها نخواهد داشت زیرا در کلاس‌های مختلفی حضور دارند.

948 1024x576 مرسدس A کلاس، با چهره شکارچی!

زمانی که از واگنر درباره طراحی محصولات کامپکت آتی این کمپانی مخصوصاً کراس اوور GLA و سدان CLA پرسیده شد او گفت این دو خودرو فاقد چهره شکارچی یاد شده خواهند بود. شاید همین موضوع درباره GLB نیز صادق باشد زیرا تصاویر جاسوسی این خودرو نشان دهنده کراس اووری جعبه‌ای شکل با طراحی ظاهری الهام گرفته از G کلاس بزرگ بوده‌اند. همچنین مینی ون B کلاس نیز روش متفاوتی را در پیش خواهد گرفت.

949 1024x576 مرسدس A کلاس، با چهره شکارچی!

به A کلاس برمی‌گردیم. واگنر گفته خلق این چراغ‌های سه‌گوش بسیار سخت و چالش‌برانگیز بوده و به این نکته اشاره کرده که قبلاً هرگز چنین طرحی را امتحان نکرده است. هنوز مشخص نیست که چه محصولات دیگری از این چهره به اصطلاح شکارچی برخوردار خواهند بود اما واگنر گفته نسل بعدی C کلاس در این لیست نخواهد بود. این خودرو دارای چهره متفاوتی خواهد بود و با آغاز دهه میلادی آینده معرفی خواهد شد. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که گفته می‌شود نسخه داغ‌تر A کلاس یعنی A45 دارای قوای محرکه قوی‌تر خواهد بود که احتمالاً خروجی بالاتر از 400 اسب بخار خواهد داشت.

منبع: پدال

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز