مرسدس بنز S کلاس 2020، فقط هیبریدی!

0
(0)

ظاهراً مرسدس در نظر دارد نسل جدید S کلاس را تنها با قوای محرکه‌ی هیبریدی عرضه کند. این خودرو دارای قوای محرکه‌ی متنوعی خواهد بود و راه را برای تولید مدل تمام الکتریکی EQ S باز خواهد کرد. اتوکار می‌گوید هفتمین نسل سدان لوکس و پرچم‌دار مرسدس خواهد توانست تا سرعت 100 کیلومتر در ساعت را با نیروی الکتریسیته طی کند. این خودرو از سیستم چهار چرخ محرک 4Matic کاملاً جدیدی برخوردار خواهد بود که می‌تواند گشتاور را به‌صورت متغیر بین اکسل‌ها توزیع نماید.

2930 مرسدس بنز S کلاس 2020، فقط هیبریدی!

مرسدس می‌خواهد از جدیدترین نسخه‌های پیشرانه‌های 3 لیتری و 2.9 لیتری بنزینی و دیزلی برای قوای محرکه‌ی هیبریدی جدید خود استفاده کند. در قلب این خودرو همچنین پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری AMG نیز جای خواهد گرفت. انتظار می‌رود نسل جدید S کلاس از نسخه‌ی به‌روز شده‌ی معماری MRA سود ببرد و تنها به‌صورت LWB عرضه شود تا فاصله‌ی بیشتری بین آن و E کلاس ایجاد گردد.

2931 مرسدس بنز S کلاس 2020، فقط هیبریدی!

از طرف دیگر مدل تمام الکتریکی EQ S را خواهیم داشت که اولین خودروی مرسدس با پلتفرم الکتریکی MEA نام می‌گیرد. این پلتفرم از صفر توسعه یافته تا فضای مناسب و متنوع برای جای‌گیری پیشرانه‌های الکتریکی و مجموعه‌های باتری در آن وجود داشته باشد.

2932 مرسدس بنز S کلاس 2020، فقط هیبریدی!
Mercedes-Benz S-Klasse; Langer Radstand; 2017; Exterieur: Diamantsilber; AMG Line; Interieur: Leder Magmagrau/Espressobraun // Mercedes-Benz S-Class; long wheelbase; 2017; exterior: diamond silver; AMG line; interior: leather magma grey/espresso brown

پرچم‌دار الکتریکی مرسدس از دو پیشرانه‌ی الکتریکی در دو اکسل خود بهره خواهد برد. انتظار می‌رود نیروی این خودرو بیشتر از قدرت 400 اسبی EQ C باشد. حتی مرسدس در حال برنامه‌ریزی برای ارائه‌ی نسخه‌ی AMG آن با خروجی بیش از 600 اسب بخار است. این خودروساز خوش‌نام می‌خواهد سدان جدیدش برد بیشتر از 500 کیلومتر داشته باشد. علیرغم استفاده از معماری‌های متفاوت، نسل جدید S کلاس و EQ S دارای سیستم تعلیق فعال مشترک خواهند بود که می‌تواند با سیستم 48 ولت همکاری کند. دوربین‌های بکار رفته نیز می‌توانند جاده را اسکن نمایند. انتظار می‌رود نسل جدید مرسدس بنز S کلاس اواخر سال جاری پدیدار شود و مدل الکتریکی EQ S نیز در سال 2022 وارد بازار گردد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیونینگ مرسدس بنز کلاس E

0 (0) مرسدس بنز کلاس E یکی از شایسته ترین خودروها برای تعریف یک سدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما