مرسدس بنز کوپه چهار در

0
(0)

بنز مدل اسپرت کوپه-سدان مفهومی خود را در نمایشگاه پکن رونمایی کرد. ساخت این خودروی مفهومی به پایان رسیده .

Benz Concept Style Coupe CLA CLC مرسدس بنز کوپه چهار در

این خودرو ممکن است CLA یا CLC نام بگیرد زیرا از سبک و استایل بنز CLS پیروی می کند. اندازه خودرو برخلاف ابهت ظاهری چندان بزرگ نیست و 463 سانتی متر طول و 189 سانتی متر عرض و 140 سانتی متر ارتفاع را شامل می شود.

Mercedes Benz Concept Style Coupe CLA CLC front seat مرسدس بنز کوپه چهار در

تا آنجا که می دانیم یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری بنزینی تزریق مستقیم مجهز به توربوشارژر با توان 211 اسب بخار وظیفه حرکت دادن این خودرو را برعهده می گیرد. اما ممکن است طیف مختلفی از موتورها روی آن قرار گیرد. سیستم کلاچ دو تایی و انتقال قدرت به هر چهار چرخ (4MATIC) و گیربکس 7 سرعته نیز برای آن پیش بینی می شود.

Mercedes Benz Concept Style Coupe CLA CLC rear seat مرسدس بنز کوپه چهار در

طراحی بیرونی خودرو همانند یک حیوان درنده و خشمگین است و با شاخص های نوآورانه مرسدس بنز که در مدلهای اخیر به چشم می خورند، ترکیب شده است. این ظاهر تهدید آمیز از چراغهای جلو و هواکشهای سپر و جلو پنجره و خطوط روی کاپوت آغاز می شوند و در کناره ها با چرخهای 21 اینچی توربین شکل و فرم منحنی و کوپه مانند سقف پانورامای شیشه ای آن آمیخته می شود و در انتهای خودرو به شکل عبوس چراغها و صندوق ختم می شود.

Mercedes Benz Concept Style Coupe CLA CLC مرسدس بنز کوپه چهار در

در داخل کابین تضاد رنگهای خاکستری و سفید و رگه های سبز نورانی را مشاهده می کنید. استفاده از چرم و جیر و فیبر کربن و کروم و آلومینیوم جلوه ای با شکوه و گران قیمت به کابین بخشیده است. هنگامی که هوای خنک و سرد از دریچه های تهویه خارج می شود، نوری آبی رنگ و ملایم از آنها ساتع می شود. در حالیکه هنگام روشن بودن بخاری این نور رنگ قرمز به خود می گیرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز