فروش هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی Project One قبل از تولید!

0
(0)

تنها چند فرد انگشت‌شمار و خوش‌شانس که دارای جیپ‌های بسیار پرپول هستند قادر خواهند بود غربیلک فرمان مرسدس-ای‌ام‌جی Project One را در زمان فروش لمس کنند. با سقف تولید 275 دستگاهی و برچسب قیمتی حدود 2.7 میلیون دلاری، این خودرو یکی از تولید محدودترین هایپرکارهای بازار بوده و نیازی به گفتن نیست که تمامی آن‌ها قبل از این به فروش رفته‌اند.

329 فروش هایپرکار مرسدس ای‌ام‌جی Project One قبل از تولید!

اما حداقل یک فرد در لیست کوتاه مرسدس فکر می‌کند که اصلاً این خودرو را نمی‌خواهد. او حواله رزرو خود را با مبلغ بیش از دو برابر قیمت Project One به فروش گذاشته است (کلمه حواله ما را یاد خرید و فروش حواله خودروهای پرسودی چون پژو و تندر 90 در سال‌های قبل انداخت!). در بازار اینترنتی Mobile آلمان، این خودرو با قیمت هنگفت 5.22 میلیون دلاری به فروش گذاشته شده است.

330 فروش هایپرکار مرسدس ای‌ام‌جی Project One قبل از تولید!

باید گفت این اولین باری نیست که می‌بینیم فردی تلاش دارد حواله خود را با سودی چشمگیر بفروشد. مشتریان پورشه، فراری و حتی استون مارتین همگی با این عمل آشنا بوده‌اند؛ اما برخی کمپانی‌ها در تلاش برای پیشگیری از این کار هستند.

331 فروش هایپرکار مرسدس ای‌ام‌جی Project One قبل از تولید!

برای مثال مدیرعامل استون مارتین اندی پالمر به وضوح گفته که هر فردی به دنبال فروش حواله خرید هایپرکار والکری باشد در آینده از خرید هرگونه محصول تولید محدود کمپانی منع خواهد شد. این بیانیه در پاسخ به فهرست‌های مشابهی برای فروش حواله والکری با بهای 3 میلیون و 825 هزار دلار بوده است.

332 فروش هایپرکار مرسدس ای‌ام‌جی Project One قبل از تولید!

تاکنون مرسدس چیزی درباره مالکان هایپرکار جدید خود یا این فرد به خصوص نگفته است. با در نظر گرفتن اینکه حواله مذکور از نمایندگی‌ای در نزدیکی مونیخ صادر شده می‌توان گفت شاید مرسدس مالک را از انجام چنین کاری منصرف کند. برای یادآوری باید گفت هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی Project One از پیشرانه هیبریدی با قدرت بیش از 1000 اسب بخار استفاده کرده و می‌تواند تنها در 2.7 ثانیه از سکون به تندی 96 کیلومتر در ساعت برسد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیونینگ مرسدس بنز کلاس E

0 (0) مرسدس بنز کلاس E یکی از شایسته ترین خودروها برای تعریف یک سدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما