ساختار نام‌گذاری جدید مرسدس در راه است؟!

1
(1)

به نظر می‌رسد مرسدس در حال آماده شدن برای ایجاد تغییرات وسیع در ساختار نام‌گذاری کنونی محصولات خود است. اتوگاید توانسته به ثبت تجاری جدیدی در کانادا دست یابد که نشان می‌دهد این خودروساز آلمانی شاید محصولات غیر AMG خود را با نام‌های دورقمی ارائه کند. به‌طور سنتی تنها محصولات AMG هستند که از نام‌های دورقمی مثل 43، 53 و 63 استفاده می‌کنند. هرچند مرسدس اخیراً نام‌های تجاری A 40، CLA 40، SLC 40 و GLE 50 را در کانادا ثبت کرده است. همچنین این خودروساز نام CLA 50 را در آلمان و سراسر جهان ثبت تجاری کرده است.

920 1024x576 ساختار نام‌گذاری جدید مرسدس در راه است؟!

درحالی‌که نسبت دادن این نام‌ها به نسخه‌های آینده AMG کاری ساده است اما برای اولین بار است که این ساختار نام‌گذاری جدید را در سری محصولات CLA و SLC می‌بینیم. البته مرسدس به ثبت همین نام‌ها بسنده نکرده است. مرسدس همچنین سه نام CLA 53، G73 و S73 را که بسیار مشابه محصولات AMG هستند ثبت تجاری کرده است. گزارش داده شده مدل‌های 73 از برند AMG می‌توانند به قوای محرکه هیبریدی با قدرتی در حدود 800 اسب بخار مجهز شوند.

921 1024x576 ساختار نام‌گذاری جدید مرسدس در راه است؟!

آخرین نام تجاری ثبت شده توسط مرسدس نشان “توربو 48” بوده است. گمان می‌رود این یکی نیز به محصولات توربوی مرسدس که به سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی مجهز هستند تعلق داشته باشد. زمانی که از سخنگوی مرسدس بنز آمریکا درباره این نام‌ها پرسیده شد او از پاسخ به سؤال خودداری نمود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز