زمان انتخاب فرا رسیده است!

0
(0)

زمان انتخاب فرا رسیده است…

سرانجام ب‌ام‌و سری 8 معرفی شد. باواریایی ها این خودرو را ترکیب غیرقابل‌رقابت از اسپورت و لوکس بودن توصیف می‌کنند. زمان زیادی از به چالش کشیده شدن مرسدس توسط یک ب‌ام‌و دو درب در کلاس‌های سطح بالا می‌گذرد اما با معرفی سری 8 جدید می‌خواهیم ببینیم رقابت این دو برند چگونه پیش خواهد رفت؛ و البته یک حریف دیگر هم وجود دارد: لکسس LC.

1836 زمان انتخاب فرا رسیده است!

خب پیش از آنکه برخی از افراد بگویند لکسس LC رقیب مستقیم سری 8 و S کلاس کوپه نیست باید بگوییم مشتریانی واقعی که به دنبال پرداخت 100 هزار دلار برای خرید خودرو هستند به احتمال زیاد بین این سه خودرو مردد خواهند بود.

1837 زمان انتخاب فرا رسیده است!

بله شاید ژرمن‌ها فضای کابین بیشتری در مقایسه با لکسس داشته باشند اما در دنیای گرند توررهای لوکس دو درب، راحتی سرنشینان عقب یک اولویت حیاتی نیست. چیزی که مهم است طراحی چشم‌نواز، فاکتور احساس خوب و توازن بین دینامیک سواری و راحتی فوق‌العاده در فواصل طولانی می‌باشد.

1838 زمان انتخاب فرا رسیده است!

1839 زمان انتخاب فرا رسیده است!

ب‌ام‌و سری 8 جدید کاراکتر اسپورت خود را با استایلی عضلانی که از نسخه مفهومی خود به ارث رسیده ترکیب کرده است. جلوپنجره کلیوی پهن این خودرو به خوبی با چراغ‌های جلوی نازک ترکیب شده است. همچنین شیشه عقب بسیار خمیده پشتی به نمایی رسیده که کاملاً در تسلط چراغ‌های عقب بسط یافته و دو خروجی اگزوز حجیم می‌باشد.

1840 زمان انتخاب فرا رسیده است!

حریف بعدی این میدان مرسدس S کلاس کوپه است که ظاهر آرام بخشی دارد و خشن بودن هرگز در لیست منوهای این مرسدس دو درب بزرگ نبوده است. بجای این حرکات، خطوط بدنه مرسدس بسیار ظریف‌تر و تر و تمیزتر بوده و تلاش دارند این خودرو را باابهت نشان دهند و تصویری جذاب از مرسدس در کلاسی سطح بالا بر جای بگذارند. S کلاس کوپه در کل خودرویی گران‌قیمت و زیبا به نظر می‌رسد.

1841 زمان انتخاب فرا رسیده است!

و بالاخره به لکسس LC می‌رسیم. این خودروی ژاپنی همه‌ی آن چیزی را که یک محصول اسپورت بزرگ باید داشته باشد ارائه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به پهنای قابل‌توجه، خط سقف کم ارتفاع و جزئیات آینده‌نگرانه در نقاط کلیدی اشاره کرد. چراغ‌های شلوغ لکسس هماهنگی خوبی با کلیت بدنه داشته و جلوپنجره دوکی‌شکل خاص لکسس به بهترین شکل ممکن با خودرو ترکیب شده است. این یک GT لوکس برجسته با حس خاص یک سوپرکار است.

1842 زمان انتخاب فرا رسیده است!

هر سه خودرو در کابین نیز افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهند. ب‌ام‌و با یک جفت صفحه‌نمایش که برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی می‌باشد به شما خوشامد می‌گوید. همچنین جزئیات فولادی و کاربرد شیشه در برخی بخش‌ها و کنترل‌ها به همراه کابینی تمام چرمی از دیگر ویژگی‌های بخش داخلی سری 8 می‌باشند.

1843 زمان انتخاب فرا رسیده است!

مرسدس S کلاس کوپه نیز با دو صفحه‌نمایش بزرگ یکپارچه و متریال چوب و چرم و فلز فوق‌العاده در فضایی مدرن‌تر شما را جذب می‌کند.

1844 زمان انتخاب فرا رسیده است!

با باز کردن درب لکسس LC وارد یکی از خاص‌ترین کابین‌های بازار خواهید شد. فضای داخلی این خودرو ترکیبی از تکنولوژی‌های مدرن و چرم و آلکانتراست. کابین لکسس از نظر ترکیب رنگ‌های روشن بی‌شک جزو جذاب‌ترین‌ها می‌باشد.

1845 زمان انتخاب فرا رسیده است!

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز