رکورد فروش مرسدس بنز در سال 2017

0
(0)

زمان گزارش عملکرد فروش خودروسازان گوناگون در سال 2017 فرا رسیده و مرسدس بنز نیز اولین خودروساز آلمانی از بین سه تفنگدار مشهور است که آمار فروش سال قبل خود را اعلام نموده است. مرسدس با افتخار از سال 2017 به عنوان موفق‌ترین سال در تمام ادوار نام می‌برد. در سال 2017 تعداد 2,289,344 دستگاه خودرو توسط مرسدس به مشتریان تحویل داده شده که نسبت به مدت مشابه سال 2016 رشد 9.9 درصدی را نشان می‌دهد.

540 رکورد فروش مرسدس بنز در سال 2017

بازار اروپا همچنان بزرگ‌ترین بازار این خودروساز بوده و تعداد 955,000 دستگاه از محصولات مرسدس راهی خانه مشتریان اروپایی شده‌اند که آن‌هم رشد 6.4 درصدی را نشان می‌دهد. تنها در آلمان بیش از 300 هزار دستگاه خودرو فروخته شده است. مرسدس بنز در بازارهایی همچون بریتانیا، فرانسه، ترکیه، سوئیس، لهستان، پرتغال، دانمارک، جمهوری چک و… پیشروی کلاس خود بوده است.

541 رکورد فروش مرسدس بنز در سال 2017                              
دسامبر سال 2017 بهترین ماه تاریخ کمپانی بوده و همچنین سه‌ماهه پایانی این سال نیز پرفروش‌ترین سه‌ماهه تاریخ مرسدس بوده است. نسخه‌های سدان و استیشن C کلاس همچنان پرفروش‌ترین محصول این برند بوده و بیش از 415 هزار دستگاه از آن‌ها به مشتریان تحویل داده شده‌اند. E کلاس نیز بسیار پرفروش بوده و مقایسه آمار فروش آن نسبت به سال 2016 حاکی از رشد چشمگیر 40 درصدی می‌باشد. تنها در بازار چین فروش این خودرو بیش از دو برابر شده است.

البته آخرین جمله از گفته‌های زچه را هم‌اکنون نمی‌توانیم تأیید کنیم زیرا هنوز گزارش عملکرد فروش ب‌ام‌و، آئودی و دیگر برندهای لوکس منتشر نشده است. همچنین به بیانیه زچه باید این نکته را اضافه کنیم که مرسدس تنها خودروساز آلمانی بوده که در کلاس لوکس‌ها رشد فروش بسیار بالایی را ثبت کرده است. بازهم می‌گوییم باید منتظر آمار فروش آئودی و ب‌ام‌و بمانیم!

منبع: پدال

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

رونمایی رسمی از نسل جدید مرسدس بنز CLS

0 (0) هرچند دو روز پیش تصاویر نسل جدید مرسدس بنز CLS افشا شده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما