خداحافظی با مرسدس بنز G کلاس سنتی…

0
(0)

مرسدس بنز G کلاس، هیولای جعبه‌ای، بدنه روی فریم و آفرود که از سال 1979 تاکنون تغییرات زیادی نداشته در نسل جدید خود به‌روزرسانی‌های چشمگیری را تجربه کرده است. سابقه اولین نسل G کلاسی که امروز می‌شناسیم به سال 1972 و معرفی برای استفاده نظامی بازمی‌گردد. حتی نسل جدید این خودروی مشهور که در چند روز آینده معرفی خواهد شد نیز از نظر طراحی تغییرات زیادی نداشته است.

598 خداحافظی با مرسدس بنز G کلاس سنتی…

در طی سالیان گذشته مرسدس با استفاده از متریال باکیفیت و لوکس‌تر کلاس رقابتی شاسی‌بلند G کلاس را بالاتر برده است. این خودرو با استفاده از پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری در نسخه AMG حضور قدرتمندانه‌ای از نظر پرفورمنس داشته است. مرسدس G کلاس هم‌اکنون یکی از بهترین محصولات در کلاس خود بوده و خودروهایی همچون لندروور رقابت تنگاتنگی با این محصول آلمانی دارند.

599 خداحافظی با مرسدس بنز G کلاس سنتی…

اگرچه که G واگن در سراسر جهان خودرویی بسیار محبوب است اما تا سال 2002 به‌صورت رسمی وارد بازار آمریکا نشده بود. البته نسخه‌هایی از آن در بازار خاکستری آمریکا وجود داشتند و با بهای زیادی خریدوفروش می‌شدند.

600 خداحافظی با مرسدس بنز G کلاس سنتی…

تغییرات G کلاس از سال 1972 تاکنون کم بوده است. اینکه مرسدس لیسانس G کلاس را به پژو داده بود تا در صنایع نظامی استفاده شود را به آسانی می‌توانیم فراموش کنیم. این کمپانی هرگز اجازه صادرات G کلاس به کشورهایی که نسخه نظامی و فرانسوی حضور داشت را نداد. مرسدس به لطف کابینی بهتر می‌خواهد نسل جدید G کلاس خودرویی دوست‌داشتنی‌تر باشد. هنوز پیشرانه‌های در دسترس اعلام نشده‌اند اما قطعاً نسخه‌های AMG نیز تولید خواهند شد.

601 1 خداحافظی با مرسدس بنز G کلاس سنتی…

کابین نسل جدید مرسدس G کلاس
مرسدس ساختار این خودرو را نیز تغییر نداده است. G کلاس هنوز هم دارای سه قفل دیفرانسیل و دنده‌هایی با ضرایب سنگین خواهد بود. البته برخی بهبودها نظیر سیستم تعلیق دوبل جناغی مستقل طراحی شده توسط AMG و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک با مبدل گشتاور را نیز نباید از یاد برد.

602 خداحافظی با مرسدس بنز G کلاس سنتی…

درحالی‌که نسل کلاسیک G کلاس در حال خداحافظی با ما بوده اما روح این خودرو در نسل جدید کاملاً حضور داشته و ما آن را حس می‌کنیم…

منبع: پدال

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز