حضور پیکاپ مرسدس X کلاس در تست گوزن

1
(1)

مرسدس بنز X کلاس اساساً به خاطر اینکه اولین پیکاپ لوکس کمپانی می‌باشد مخالفان زیادی داشته و البته طراحی دو قطبی بدنه نیز باعث ایجاد بحث و جدل‌های فراوانی در بین طرفداران خودرو شده است. شاید هم رقبا به خاطر اینکه X کلاس یک رقیب جدید است از آن نفرت دارند. این بار، پیکاپ مرسدس که بر پایه نیسان ناوارا ساخته شده با پاس کردن تست مشهور گوزن ارزش و قیمت بالای خود را ثابت کرده است. همان‌گونه که مستحضر هستید پیکاپی همچون تویوتا هایلوکس نتوانسته این تست را پاس کند و برندهایی همچون ب ام و یا ولوو نیز در تست شرکت کرده و البته نتایج آن‌ها خوب بوده است.

1603 حضور پیکاپ مرسدس X کلاس در تست گوزن

تست گوزن یک بررسی مانور ناگهانی است که نشان می‌دهد اگر خودرو به‌صورت ناگهانی با یک مانع روبرو شود می‌تواند به‌صورت امن از برخورد با آن اجتناب نماید یا خیر. تست X کلاس توسط سایت Km77.com انجام شده است. این سایت اسپانیایی دارای تست‌های خاص خود همچون اسلالوم و گوزن می‌باشد. در ویدئوی منتشر شده می‌بینید که X کلاس به سادگی توانسته از برخورد با مخروط‌ها اجتناب نماید و البته در سرعت 69 کیلومتر در ساعت تمامی چرخ‌ها روی زمین است. در مقام مقایسه باید گفت دیگر پیکاپ های سطح پایه همچون فورد رنجر و میتسوبیشی L200 کمی بهتر بوده و در سرعت 71 کیلومتر در ساعت توانسته‌اند تست را پاس کنند.

1604 حضور پیکاپ مرسدس X کلاس در تست گوزن

شایان ذکر است نسخه حاضر در تست از نسخه 4 سیلندر با قدرت 163 یا 190 اسب بخاری بوده و ظاهراً مدل 258 اسب بخاری در زمان انجام تست در دسترس نبوده است. مشتاقیم تست گوزن نسخه 6 سیلندر این خودرو را نیز ببینیم. پیشرانه بزرگ‌تر به معنی وزن بیشتر بوده و این امر باعث می‌شود اکسل جلو وزن بیشتری را تحمل کند. به نظر شما، با وجود تغییراتی که در توازن وزنی این پیکاپ 6 سیلندر به وجود می‌آید، پیکاپ لوکس مرسدس بنز چه عملکردی در تست گوزن خواهد داشت؟

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیونینگ مرسدس بنز کلاس E

0 (0) مرسدس بنز کلاس E یکی از شایسته ترین خودروها برای تعریف یک سدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما