جدیدترین ابرلوکس مرسدس-مایباخ

0
(0)

مرسدس-مایباخ می‌خواهد در نمایشگاه خودروی پکن از یک خودروی لوکس بی‌نظیر پرده‌برداری کند. تیزر پیش معرفی این مدل همراه با عبارت “نهایت در لوکس” نشان می‌دهد که یک محصول منحصربه‌فرد جدید با نشان مایباخ در راه است.

1278 جدیدترین ابرلوکس مرسدس مایباخ

این خودرو که در تیزر کوتاه می‌توانید قسمت‌هایی از کابین، فرمان و کنسول آن را ببینید، می‌تواند هر چیزی باشد اما بیشتر انتظار داریم SUV فوق لوکسی را که مدتهاست اخبار آن را می‌شنویم با لوگوی مایباخ ببینیم. با توجه به اینکه کشور چین یک بازار کلیدی برای شاسی‌بلندهای لوکس محسوب می‌شود، نمایش یک خودروی این‌چنینی از مایباخ در این نمایشگاه دور از ذهن نیست.

1279 جدیدترین ابرلوکس مرسدس مایباخ

گوردون واگنر در این ارتباط گفته که مایباخ نیز همانند AMG می‌تواند امضا و نشان خود را روی هر خودروی دیگری از محصولات مرسدس به‌عنوان مدل پایه قرار دهد. بدین ترتیب همانند مدل‌های اسپرت و مدرن AMG در مورد مایباخ نیز محصولاتی لوکس و مدرن قابل دریافتند.

1280 جدیدترین ابرلوکس مرسدس مایباخ

بنا به گفته معاون بازاریابی مرسدس، الکتریکی شدن محصول نیز در مورد مایباخ می‌تواند اتفاق افتد. این روندی است که مرسدس آن را EQ شدن می‌نامد و محصولات مایباخ نیز نظیر AMG می‌توانند در این مسیر قرار گیرند. تاکنون بیش از 10 هزار مدل مایباخ مشتق از S کلاس به فروش رسیده‌اند که با محصولات جدید همچنان می‌تواند گسترش یابد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز