تیون دل‌چسب مرسدس-ای‌ام‌جی S63 کانورتیبل

0
(0)

زمانی که یک تیونر کار درست تصمیم می‌گیرد تا دستی روی کابین یک خودرو بکشد معمولاً نتیجه به دست آمده نظرات مثبتی را در پی خواهد داشت؛ اما زمانی که ایمیلی از کمپانی ویلنر دیزاین به دستتان برسد قطعاً نظرتان به آن جلب خواهد شد. تغییرات صورت گرفته در این مرسدس-ای‌ام‌جی S63 کانورتیبل 2017 مناسب هستند و نتیجه کار همانند محصولاتی است که از زیر دست خود مرسدس خارج شده‌اند.

1747 تیون دل‌چسب مرسدس ای‌ام‌جی S63 کانورتیبل

این‌گونه پروژه‌ها به ندرت چنین نتیجه‌ای را نشان می‌دهند. اگر این تصاویر را به دوستداران خودرو نشان دهید شاید اکثراً فکر کنند کابین دست‌کاری نشده است.

1748 تیون دل‌چسب مرسدس ای‌ام‌جی S63 کانورتیبل

ویلنر از چرم قهوه‌ای ویژه برای کناره‌های صندلی‌ها استفاده کرده است. این چرم را می‌توان در بالشتک‌های جانبی نیز دید. سایر بخش‌ها از الگوی موجی سفید استفاده کرده و دوخت‌های آن کاملاً چشم‌نواز می‌باشند. همان طراحی و متریال چرم قهوه‌ای در پانل درب‌ها نیز بکار گرفته شده‌اند. این کمپانی تیونینگ همچنین سوئیچ مرسدس را ارتقا داده و آن را با چرم مرغوب قهوه‌ای پوشانده است.

1749 تیون دل‌چسب مرسدس ای‌ام‌جی S63 کانورتیبل

و تمام ماجرا همین است! نه خبری از طراحی‌های وحشی و دیوانه‌وار ‌است و نه رنگ‌های عجیب‌وغریب به چشم می‌خورد. ویلنر از روشی محتاطانه برای ارتقای کابین S63 کانورتیبل استفاده کرده و به هدف خود رسیده است. این یک نمونه از عدم اجبار تیونرها برای انجام کارهای دیوانه وار و البته جلب‌توجه می‌باشد.

1750 تیون دل‌چسب مرسدس ای‌ام‌جی S63 کانورتیبل

1751 تیون دل‌چسب مرسدس ای‌ام‌جی S63 کانورتیبل

شایان ذکر است لوگوی ویلنر در پشت آمپرها خودنمایی می‌کند. محصول تیون شده توسط این کمپانی یک مثال خوب از روش مناسب شخصی‌سازی خودرو می‌باشد. شاید مرسدس-ای‌ام‌جی S63 کانورتیبل ویلنر خیلی در چشم نباشد اما هیچ جلب‌توجه ناخواسته‌ای را نیز انجام نمی‌دهد.

1752 تیون دل‌چسب مرسدس ای‌ام‌جی S63 کانورتیبل

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز