تیزر رسمی نسل جدید مرسدس بنز A کلاس

0
(0)

دایملر اخیراً تیزری رسمی از نسل جدید هاچبک A کلاس را منتشر کرده است. آلمانی‌ها تأیید کرده‌اند این خودرو به‌صورت رسمی در دوم فوریه 2018 و در شهر آمستردام رونمایی خواهد شد. این تصویر همان چیزی را که مدت‌هاست منتظرش بودیم تأیید می‌کند: A کلاس جدید ظاهر باابهت تری نسبت به نسل فعلی دارد. طراحی ظاهری آن الهام زیادی از کانسپت A سدان گرفته و همچنین شاخصه‌های طراحی CLS جدید نیز در آن به چشم می‌خورد. طراحی نمای جلوی هاچبک جدید مرسدس تحت تأثیر چراغ‌های سه‌گوشی است که به طرف جلوپنجره کشیده شده‌اند.

774 تیزر رسمی نسل جدید مرسدس بنز A کلاس

در این بخش همچنین می‌توانیم یک جفت ورودی هوای جدید و چراغ‌های روز روشن یکپارچه با چراغ‌های اصلی را ببینیم. مرسدس بنز در یک سال گذشته مشغول تست این خودرو بوده و تصاویر جاسوسی منتشر شده از A کلاس جدید نشان می‌دهند که این خودرو با طراحی دو صفحه‌نمایشی، درست همانند سایر محصولات مرسدس در دسترس خواهد بود.

775 تیزر رسمی نسل جدید مرسدس بنز A کلاس

همچنین می‌دانیم که پیشرانه‌های جدیدی در قلب A کلاس جدید خواهد تپید. 7 پیشرانه بنزینی و 4 پیشرانه دیزلی (بسته به بازار محصول) در دسترس خریداران خواهند بود که از جمله آن‌ها می‌توان به پیشرانه 1.3 لیتری توسعه یافته با همکاری رنو-نیسان-میتسوبیشی اشاره کرد. همچنین یک پیشرانه 1.5 لیتری نیز ارائه خواهد شد. نسخه‌های پلاگین هیبریدی و الکتریکی A کلاس نیز در آینده عرضه خواهد شد و مدل جدیدی نیز با نام AMG A35 در راه است؛ اما گفته می‌شود نسخ پرچم‌دار AMG A45 قدرتی بیشتر از 400 اسب بخار خواهد داشت.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز