تیزر جدید از کابین مرسدس بنز CLA 2020

0
(0)

پس از انتشار تیزری که نشان دهنده‌ی طراحی بدنه‌ی مرسدس بنز CLA جدید بود، این خودروساز آلمانی تیزری از کابین نسل جدید این خودرو را نیز منتشر کرده است. این تیزر نشان دهنده‌ی سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس است که در نسل جدید A کلاس هم دیده می‌شود. در این تیزر همچنین کنسول مرکزی را نیز می‌توان مشاهده نمود. البته موضوع مهم‌تر اینکه در این تیزر می‌توانیم عملکرد هوشمندانه‌ای را ببینیم که با سیستم مبتنی بر حرکات کاربر باعث روشن شدن چراغ‌های کابین می‌شود2412 تیزر جدید از کابین مرسدس بنز CLA 2020

 

خودروی حاضر در تیزر از نوع CLA ادیشن 1 است زیرا در بخشی از تصویر می‌توانیم نشان ویژه‌ای را دید. به این ترتیب CLA سفارشی موردبحث نه تنها دارای برخی تجهیزات اضافی است بلکه دارای برخی ویژگی‌های طراحی و کابین متفاوت در مقایسه با مدل‌های استاندارد می‌باشد. احتمالاً مرسدس CLA ادیشن 1 جدید تنها به مدت 1 سال و با بهایی بیشتر فروخته خواهد شد. نسل جدید CLA تنها خودروی پایه‌ی مرسدس نخواهد بود زیرا این برند قبلاً سدان A کلاس را هم معرفی کرده است.

2413 تیزر جدید از کابین مرسدس بنز CLA 2020

خودروی موردبحث ما که از اواخر امسال وارد بازارهای اروپایی می‌شود در دل خود پیشرانه‌های جدیدترین نسل A را پذیرا خواهد بود. مدل‌های AMG 35 و AMG 45 نیز در اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهند شد هرچند خبری از مدل‌های دیزلی در آمریکا نخواهد بود. مرسدس بنز CLA جدید هشتم ژانویه در نمایشگاه CES لاس‌وگاس معرفی خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز