تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز GT 2017

0
(0)

آخرین بار نسخهٔ رودستر مرسدس AMG GT با پوشش‌های استتاری در بزرگراه‌های آلمان دیده شد اما در حال حاضر بار دیگر این خودرو در آلمان و در میان خودروهای معمولی دیده‌شده است. بااینکه طراحی این خودرو تا حد زیادی مطابق نسخهٔ کوپهٔ AMG GT است اما مهم‌ترین تفاوت آن برخورداری از سقف پارچه‌ای قابل‌جمع شدن است.
به‌منظور تطبیق صندوق بار جهت جاسازی سقف، درِ صندوق تغییر شکل داده و به‌اندازهٔ قابل‌ملاحظه‌ای بزرگ‌تر شده است. بعلاوه درحالی‌که در نسخهٔ کوپه چراغ سوم ترمز بالای شیشهٔ عقب نصب‌شده است، در نسخهٔ رودستر این چراغ بر روی درِ صندوق قرارگرفته است. در نمونهٔ مورد آزمون یک شکاف هوای افقی میان چراغ‌های عقب دیده می‌شود که نسخه‌های S و استاندارد AMG GT فاقد آن هستند اما در نسخهٔ R که به‌تازگی معرفی‌شده است این ورودی هوا به چشم می‌خورد؛ بنابراین شاید این خودروی جدید مدلی بین AMG GT S و AMG GT R باشد.

7 1024x576 تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز GT 2017

در حالی مدل AMG GT C دیده‌شده است که چند روز پیش مرسدس بنز نقشه‌ای از محصولات جدید خود را منتشر نمود و این مدل هم در آن وجود داشت. البته در تصویری که از سوی مرسدس منتشرشده، مدل AMG GT C در دو نسخهٔ کوپه و رودستر دیده می‌شود. نسخهٔ R این خودرو 75 اسب بخار قدرت و 50 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به نسخهٔ استاندارد دارد درحالی‌که 90 کیلوگرم سبک‌تر از آن است؛ بنابراین شاید مرسدس بنز قصد دارد با مدل C شکاف بین مدل S و مدل R را پر کند. درهرحال با توجه به نقشهٔ مدل‌های جدید مرسدس مطمئن هستیم که سال آینده هر دو نسخهٔ کوپه و رودستر AMG GT C معرفی خواهند شد درحالی‌که با توجه به نقشه، ابتدا نسخهٔ رودستر معرفی‌شده و چند ماه بعد نسخهٔ کوپه رونمایی خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز