برنامه‌های مرسدس بنز برای سال 2018

0
(0)

مرسدس بنز جدیدترین نقشهٔ برنامه‌های آیندهٔ خود را منتشر کرده است که محصولات سال آیندهٔ این شرکت را نشان می‌دهد. همان‌طور که در تصویر مشخص است، مرسدس بنز سال 2018 را با عرضهٔ نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ S کلاس کوپه و کابریولت آغاز خواهد کرد که هردو در نمایشگاه فرانکفورت امسال رونمایی شدند و از ظاهری جدید و پیشرانه‌هایی بروز شده سود می‌برند.

527 برنامه‌های مرسدس بنز برای سال 2018

کمی بعد در سال 2018، سازندهٔ آلمانی نسل جدید مدل CLS را راهی بازار خواهد کرد. این خودرو دنباله‌روی اسلاف خود بوده و با انواع پیشرانه‌های E کلاس عرضه خواهد شد. بلافاصله پس از عرضهٔ نسل جدید CLS، نسخهٔ سدان A کلاس ارائه خواهد شد؛ بنابراین طبق این نقشه، مرسدس بنز رسماً ساخت A کلاس سدان را تأیید کرده است. خودرویی که نسخهٔ کانسپت آن در نمایشگاه شانگهای گذشته رونمایی شد. در همین هنگام نسل جدید G کلاس هم به بازار می‌آید که همچنان استایل نمادین جعبه‌ای شکل خود را حفظ خواهد کرد اما بزرگ‌تر و لوکس‌تر از قبل خواهد شد. پس‌ازاین مدل‌ها، نوبت عرضهٔ فیس‌لیفت C کلاس است که تصاویر جاسوسی نشان از ایجاد تغییراتی در سپرها و جلوپنجرهٔ آن دارد. همچنین احتمال به‌روزرسانی داخلی و اصلاحاتی در موتورهای این مدل نیز وجود دارد.

528 برنامه‌های مرسدس بنز برای سال 2018

چندی بعد نسل جدید ون اسپرینتر معرفی می‌شود که فعلاً اطلاعات کمی از آن در دست است اما این ون محبوب همچنان در انواع گوناگونی به تولید خواهد رسید درحالی‌که مرسدس بنز قبلاً ساخت نسخهٔ الکتریکی آن‌را هم تأیید کرده است. در این نقشه مشخص است که مرسدس بنز در سال آیندهٔ برنامهٔ عرضهٔ دو نسخهٔ جدید از کراس‌اوور GLC را دارد. یکی از این مدل‌ها، نسخهٔ هیدروژنی خواهد بود که پروتوتایپ آن در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شد و مدل دوم هم نسخهٔ فاصله محوری کشیده است که می‌تواند به سه ردیف صندلی مجهز باشد.

529 برنامه‌های مرسدس بنز برای سال 2018

در همین حال، نسخهٔ چهاردر مدل اسپرت AMG GT هم معرفی خواهد شد که نمونهٔ کانسپت این مدل هم در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی شد؛ و نهایتاً در اواخر سال 2018، مرسدس بنز نسخهٔ فاصله محوری کشیدهٔ A کلاس سدان را معرفی خواهد کرد که آخرین محصول این شرکت در سال آینده خواهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیونینگ مرسدس بنز کلاس E

0 (0) مرسدس بنز کلاس E یکی از شایسته ترین خودروها برای تعریف یک سدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما