با مرسدس G کلاس جدید به دل آب بزنید!

3
(2)

جدیدترین نسل شاسی‌بلند G کلاس شاید لوکس‌ترین نسخه‌ی تاریخش باشد اما مرسدس بنز ریشه‌های اصیل این خودرو را فراموش نکرده است. ما پیش از این شاهد گلی شدن مرسدس بنز به همراه “سریع‌ترین بانوی دنیا روی چهار چرخ” بوده‌ایم اما حالا زمان دریانوردی با این خودرو فرا رسیده است! در جدیدترین ویدئوی منتشر شده توسط مرسدس بنز، اشتوتگارتی‌ها سه قدم ساده برای زدن به آب با این شاسی‌بلند 120 هزار دلاری را ذکر کرده‌اند.

2513 با مرسدس G کلاس جدید به دل آب بزنید!

اول اینکه شما باید عمق آب را اندازه‌گیری کنید. مرسدس G کلاس جدید می‌تواند تا 70 سانتی‌متر در آب غوطه‌ور شود بنابراین این حد را باید در نظر داشته باشید. از آنجایی که راننده به‌طور دقیق نمی‌تواند عمق آب را اندازه‌گیری کند بنابراین بهتر است به بهترین حدس خود امیدوار باشید. قدم بعدی اینکه باید به آرامی و ادامه‌دار وارد آب شوید. حداکثر سرعت خودرو باید 10 کیلومتر در ساعت باشد. فراموش نکنید که سرعت ثابت خود را حفظ کنید. صرف‌نظر از آنچه رخ می‌دهد، شما نباید در میانه‌ی مسیر بایستید زیرا ممکن است موج‌های پشت خودرو خطرآفرین باشند.

2514 با مرسدس G کلاس جدید به دل آب بزنید!

نهایتاً باید گفت ترمزهای خودرو قطعاً پس از ورود به آب خیس می‌شوند بنابراین با ترمزهای مداوم و سبک از خشک شدن آن‌ها اطمینان حاصل نمایید. این امر باعث خشک شدن ترمزها و نهایتاً عملکرد مطلوب آن‌ها می‌شود. خب با این سه قدم ساده می‌توانید G کلاس را آماده‌ی خیس شدن بکنید. شاید این خودرو در سال‌های اخیر به شاسی‌بلندی لوکس تبدیل شده باشد اما ذات آن همچنان خشن و توانا باقی مانده و بدنه‌ی جعبه‌ای شکل آن نیز خبر از آفرود قدرتمند می‌دهد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز