اهداف جاه‌طلبانه تولید محصولات مرسدس بنز

0
(0)

دایملر، مالک برند مرسدس بنز در حال افزایش سقف تولید خود در سال جاری بوده و می‌خواهد در هر سال 3 میلیون دستگاه خودرو تولید کند. این کمپانی سال پیش 2.4 میلیون دستگاه خودرو فروخت اما افزایش سقف تولید به ژرمن‌ها اجازه خواهد داد تا نسبت به سال پیش افزایش فروش 25 درصدی داشته باشند.

1190 اهداف جاه‌طلبانه تولید محصولات مرسدس بنز

مرسدس به منظور کمک به تحقق این هدف بزرگ سبد محصولات خود را تا 40 نسخه افزایش خواهد داد که یکی از آن‌ها نسخه 4 درب کوپه AMG GT است. تأسیسات تولید جدیدی نیز در سال‌های آینده و در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا افتتاح خواهند شد. همچنین تأسیسات جدید مرسدس در مکزیک نیز نیمه دوم سال جاری افتتاح می‌شود و سال آینده شاهد تأسیس کارخانه جدید در مجارستان و البته پکن نیز خواهیم بود.

1191 اهداف جاه‌طلبانه تولید محصولات مرسدس بنز

سرمایه‌گذاری کل این تأسیسات به حدود 3.7 میلیارد دلار می‌رسد اما انتظار می‌رود رشد فروش و درآمد این خودروساز به خاطر ارائه محصولات و تکنولوژی‌های جدید این حجم از سرمایه‌گذاری را توجیه کند. انتظار می‌رود درآمد دایملر پیش از محاسبه مالیات و سایر هزینه مشابه درآمد سال پیش باشد.

1192 اهداف جاه‌طلبانه تولید محصولات مرسدس بنز

احتمال اینکه جیلی به این سرمایه‌گذاری کمک کند وجود دارد. این خودروساز چینی اخیراً 9.7 درصد از سهام دایملر را خریده و به استفاده از تکنولوژی‌های الکتریکی مرسدس در محصولات خود علاقه مند است. سرمایه‌گذاری جیلی در دایملر باعث شد این خودروساز به بزرگ‌ترین سهامدار دایملر بدل شود و موسسه سرمایه‌گذاری کویت با سهم 6.8 درصدی را پشت سر بگذارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز