اعلام مشخصات رسمی مرسدس-ای‌ام‌جی E53

0
(0)

سدان جدید مرسدس-ای‌ام‌جی E53 2019 جای مدل قبلی E43 را گرفته و از اواخر سال 2018 به دیگر برادران کوپه و کابریولت خود در بازار آمریکا خواهد پیوست. این سدان لوکس و پرفورمنس از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری خطی جدیدی سود می‌برد که هم به توربو و هم به بوست EQ مجهز بوده و دارای سیستم چهار چرخ محرک، ترمزهای بزرگ‌تر و لیست تجهیزات پر و پیمان همچون صندلی‌های پرفورمنس AMG، تریم فیبر کربنی و… می‌باشد.

1548 اعلام مشخصات رسمی مرسدس ای‌ام‌جی E53

در مقایسه با مدل قبلی E43، این نسخه جدید قدرت 429 اسبی داشته که بیشتر از خروجی 396 اسبی E43 می‌باشد. البته گشتاور این خودرو همچون مدل قبلی 520 نیوتون متر است. به لطف گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک 4Matic+، سدان جدید E53 می‌تواند در 4.4 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد و البته سقف سرعت آن به‌صورت الکترونیکی به 209 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

1549 اعلام مشخصات رسمی مرسدس ای‌ام‌جی E53

شما به سادگی می‌توانید E53 را از دیگر نسخه‌های استاندارد تشخیص دهید. کاپوت جدید مهم‌ترین تفاوت این مدل می‌باشد. دیگر تغییرات ظاهری این خودرو شامل خروجی‌های اگزوز دوگانه کرومی، دیفیوزر جدید و رینگ‌های 20 اینچی سفارشی با طرح 10 پره می‌باشد.

1552 اعلام مشخصات رسمی مرسدس ای‌ام‌جی E53

داخل کابین نیز صندلی‌های ای‌ام‌جی پرفورمنس، تریم فیبر کربنی، طراحی کاکپیت دیجیتال محبوب مرسدس، نورپردازی زیبا، صندلی‌های گرم و سرد شونده و… دیده می‌شوند.یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو غربیلک فرمان جدید پرفورمنس ای‌ام‌جی است که پوشش چرم ناپای مشکی دارد. روی این فرمان نیز کنترل‌های حساس به لمس بکار رفته است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیونینگ مرسدس بنز کلاس E

0 (0) مرسدس بنز کلاس E یکی از شایسته ترین خودروها برای تعریف یک سدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما