احتمال قطع تولید برخی مدل های مرسدس بنز و بی ام و

0
(0)

طی سال‌های اخیر ارائه برندها و مدل‌های جدید توسط خودروسازان سرعت بسیار فزاینده‌ای داشته است. در این میان، مرسدس بنز و بی ام و دو مهره اصلی این جریان رو به رشد هستند که تلاش کرده‌اند کوچک‌ترین خلأ موجود در سبد محصولات خود را پر کرده و هیچ‌گونه جای خالی باقی نگذارند.

Mercedes AMG C 63 S Coupe vs BMW M4 01 احتمال قطع تولید برخی مدل های مرسدس بنز و بی ام و

به گزارش پدال به نقل از Car and Driver، این دو خودروساز معتقدند تعداد مدل‌هایی که هم‌اکنون روی خط تولید دارند (شامل کوپه‌ها و کانورتیبل‌های متعدد) به طرز ناخوشایندی افزایش پیدا کرده است.

ایان رابرتسن (Ian Robertson) مدیر فروش و بازاریابی بی ام و در گفت‌وگو با نشریه مذکور اظهار داشته:
بجز پروژه X2 و X7 که هنوز به اتمام نرسیده‌اند، باقی سگمنت‌ها و فرم بدنه‌های مختلف بدنه را پوشش داده‌‌ایم. X2 و X7 در آینده معرفی و همزمان، چند مدل مختلف از سبد محصولات حذف خواهند شد.

رابرتسن همچنین افزود:
اقبال روزافزون به کوپه‌‌های چهار درب، مدل‌های دو درب بزرگ را در معرض خطر قرار داده است. دقیقاً به همین دلیل، در سگمنت گرن کوپه هم قدم‌هایی برداشته‌ایم و در حال حاضر دو مدل بسیار خوب داریم. مردم ارتفاع پایین‌تر، عملکرد فنی قدرتمند و پویا و درب‌های عقب را همزمان در کنار هم می‌خواهند. در چنین شرایطی، حذف چند مدل فعلی از خط تولید و عرضه مدل‌های جدید (متناسب با نیاز بازار) کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

طبق گفته‌های بی ام و، پس از سال 2008 میلادی بازار خودروهای اسپرت روباز هرگز به سیاق سابق بازنگشت و در حوزه آسیا هم هیچ‌وقت با اقبال خوبی مواجه نگردید. درنتیجه تصمیم بر این شد تا جانشین Z4 در همکاری و به‌صورت مشترک با تویوتا توسعه پیدا کند.

c63s vs m4 855 احتمال قطع تولید برخی مدل های مرسدس بنز و بی ام و

در همین حال، دیتر زچه (Dieter Zetsche) شخص اول مرسدس بنز هم طی سخنانی در نمایشگاه 2017 ژنو گفت:
مدل‌های خاص، مخصوصاً انواع کوپه و کانورتیبل همیشه مختص گروه مشخصی از بازار مصرف بوده‌اند. ورود به حوزه چین و دیگر بازارهای درحال‌توسعه فرصت‌های بی‌شماری را برای انواع سدان‌ها محیا ساخت اما تأثیر چندانی روی مدل‌های خاص مذکور نداشت. این موضوع تولید، عرضه و زنده نگه‌داشتن این خودروها را سخت‌تر کرده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز